söndag 19 februari 2012

En stor källa till inspiration

Tänkte bara rekommendera er som ännu inte börjat använda Pinterest.com att göra det. Det är en ny social plattform där man skapar bildmappar, fyller med bilder och delar med sig till varandra. En fantastisk källa till inspiration med andra ord! Där fyller jag ständigt på med bilder på saker jag gjort och bilder som inspirerar mig. Vill ni hitta och följa mig där klickar ni bara här. Här kommer några gamla och nya inspirationsbilder som jag la till i helgen. De är ifrån Day Home och Tine K. Älskar färgerna, känslan och strukturerna.




1 kommentar:

  1. Hej! jag blir sjukt inspirerad av dina gamla inredningsinlägg :) och så vill jag göra om lite hemma, då undrar jag vilka färger som passar till beige (''kaffelatte'') ? :) har nämligen det på väggarna och sen är soffan en lite mer gråaktig men fortfarande lite beige. då funderar jag på vad för färger som passar till de, på t ex kuddar, gardiner, möbler osv.. hehe tacksam för svar!

    SvaraRadera