tisdag 8 juli 2008

Kluriga frågor...

Sen en tid tillbaka har jag brevväxlat med min minsta lillasyster som bor där hemma i Karlstad. Hon är 10 år och har lite svårt att läsa och skriva så för att även hålla kontakten med henne så föreslog jag att vi skulle börja brevväxla och nu skickar vi något brev i veckan till varandra. Det är jättekul och hon blir så glad när jag gör kort till henne och skickar med små saker i brevet att hon tar med dem till skolan och visar.
Nu är det dags för mig att skriva ett brev igen och i det senaste brevet så ställde hon den svåraste frågan någonsin, nämligen: "Vad jobbar du med och vad gör Robban på jobbet?"(!) Oj, vad jag har funderat på det där senaste veckan. Robban tyckte att jag skulle skriva att jag är "konsult inom strategisk kommunikation" men något säger mig att det inte var det svaret hon ville ha... Jag får klura lite till innan jag skickar iväg brevet.

Just det, jag smygfyndade på Ur & Penns rea idag också! De börjar egentligen rean imorgon, men jag var där så sent och de hade redan börjat skylta om, så jag fick min klocka till nedsatt pris ändå. Perfekt! Jag älskar de här lite bredare klockorna och har redan en vit och en röd, men nu har jag utökat mitt förråd med en svart också! De hade väldigt mycket på rea, så ta en titt om du har vägarna förbi.


Blog Image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar