tisdag 31 januari 2012

Konsten att njuta

Hur mycket njuter du i ditt liv? Att tillåta sig njuta kan vara en av de viktigaste nycklarna till att leva ett lyckligt liv. Det fick jag lära mig förra helgen när jag och Robban testade Chokladyoga. Efter ett tufft yogapass som var både utmanande, lugnande och stärkande på samma gång, var sinnesnärvaron total. Då kom chokladpralinerna. Snacka om att sätta spinn på belöningssystemet!

Det var en kul kombination och instruktören Elisabeth hade satt samman ett pass som passade både mig och Robban. Vi tränar en hel del båda två, men oftast bara muskelträning. Inte så mycket rörlighet, stabilitet och smidighet, så här fick vi en bra kompletterande pass. Jag hade bara provat på yoga en gång tidigare, men jag blev verkligen positivt överraskad. Kan verkligen rekommenderas om man vill hitta på något mysigt, njutningsfullt och hälsosamt med sina vänner.


1 kommentar:

  1. Hej! jag blir sjukt inspirerad av dina gamla inredningsinlägg :) och så vill jag göra om lite hemma, då undrar jag vilka färger som passar till beige (''kaffelatte'') ? :)

    SvaraRadera