måndag 21 april 2008

Kuddar i stora lass

Har det redan gått en vecka? Det kan inte vara sant! Vart tar alla dagar vägen?
I veckan har det i och för sig hänt en hel del, speciellt på inredningsfronten. Vi har börjat komplettera vardagsrumment med smådetaljer och det börjar kännas riktigt bra nu! Mina främsta färger är Svart, vitt, turkos och silver. Det kändes lite för kalt och kallt till en början men jag har insett vikten i att blanda material och strukturer för att rummet ska kännas varmt, välkomnande och harmoniskt.


Blog Image
- Kan man ha soffkuddar som hobby? Jag har i alla fall ägnat åtskilliga timmar denna veckan för att spana och matcha kuddar. Tillslut tvingade jag mig själva att börja köpa några för att utgå ifrån något och det blev dessa fina infrån Indiska. Mycket prisvärda! Jag ska komplettera med fler, lite ljusare och mindre kuddar.

Blog Image
Den här fina kudden ifrån Ceannis har jag spanat mycket länge på i vår lilla inredningsbutikWitt här i Alvik. Den var lite dyrare än jag vågat hoppats på, men i fredags bestämde jag mig att det var värt det och knallade iväg för att köpa den. Då fick jag reda på att de hade sålt de sista två tidigare samma dag. Jag har svårt att släppa denna fina kudde, men inser att jag säker kommer att kunna köpa 3 andra kuddar för samma pris. Det finns säkert någon mening med det...

Blog Image
Det blir säkert också en kudde ifrån Formodesign som har de här fina just nu på rea. Kul att bryta av lite med en blankare struktur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar