tisdag 8 april 2008

Officiellt vuxen...

Ja, det är väl så det är nu... Nu är jag 26 år och och officiellt vuxen enligt de flesta instanserna i Sverige. Det betyder väl inte så mycket mer än att allt blir dyrare nu. Jag vill verkligen tacka ALLA goa människor som har skänkt mig en tanke i dag! Det är så många som ringt, mejlat, sms:at och grattat mig idag att jag blir helt tårögd.

På tal om tårögd. När jag gick hem ifrån jobbet idag var det iskallt och snöblandat regn i luften och det enda jag längtade efter var att krypa ner i soffan med täcket och kudden och se på en riktigt bra film. Sagt och gjort! Robban fixade mat - hemmagjorda hamburgare a la Robert och sedan satte vi på en film. Och det var banne mig en av de bästa filmerna jag någonsin sett! Jag grät floder och blev helt tagen. Jag vet inte om det berodde på mitt speciella filmhumör, eller på de underbara skådespelarna men jag rekommenderar varmt"Things we lost in the fire"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar