söndag 15 juni 2008

Jag återvänder till Karlstad

Just det. Så blev det en Karlstadstur igen då, trots att det bara var två helger sedan. Anledningen är att det var tjejfest i går, och det kan man ju inte tacka nej till! Jag åkte igår förmiddags och kom ihem ikväll så det blev en blixtvisit, men när man kan köpa biljetter på Tradera så kan man ju faktiskt kosta på sig att åka lite oftare. Resan dit kostade bara 66 kronor...

Jag passade ju också på att fira min stora lillasyster Elins som har fyllt 18 år minsann under veckan. Hon fick en ansiktsbehandling och verkade bli så glad för den. Tjejfesten blev ju också jättelyckad! Det är så härligt att komma hem och bara ha så där kul som man bara kan ha med gamla kompisar när man är på ett härligt humör. Vår vana trogen var vi först hemma hos Mia i Viken och sedan blev det Blue Moon Bar för hela slanten. 

I morgon är det dags att se hur mycket min odling har växt (om den har växt)... Spännande. Tills dess får ni hålla tillgodo med ett studentkort som jag gjorde i veckan till min kusin Caroline som tagit studenten. Grattis Carro!

Blog Image
Stämplen kommer ifrån MAgnolia och är färglagd med ProMarkers. De små och den stora Tagen och konfettin är ifrån QuicKutz. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar