måndag 2 juni 2008

Underbar helg i Karlstad

Nu är jag hemkommen efter ytterligare en underbar helg i Karlstad! Det ger mig så mycket energi att träffa nära och kära och den här helgen har jag turnerat runt och träffat de allra flesta.
Helgens goda gärning var när jag och Robban åkte hem till min kära mormor och bytte ut hennes 75 hz dator med Windows 95 till en ny laptop med skrivare! Hon hade dessutom en gigantisk skärm med minimal bild. Det var så kul att se hennes min när hon fick den lilla laptopen i stället. Hon förstod inte riktigt att det var samma pryl. Hon har under hösten gått en datakurs och ägnar åtskilliga timmar om dagen till att skriva recept och lägga Harpan.

Blog Image
Här sitter min kära mormor och försöker förstå sig på sin nya, fina dator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar