tisdag 26 maj 2009

Extramamma

Min kära faster har nu gått 8 dagar över tiden med min lilla kusin och jag har länge vart stand-by för att akut rycka in som extramamma för lilla Victor tills allt lugnat ner sig. Oj, vad jag har gått och väntat och längtat. Men ingenting. Men så tidigt i morse kom samtalet från Maria att hon kände att det började bli dags, så idag ska jag hämta lilla Victor ifrån dagis och gå hem med honom för att ta hand om honom där. Det är både läskigt och kul på samma gång och jag hoppas verkligen att han accepterar att vara med mig fast inte mamma eller pappa är i närheten. Hur länge jag blir extra mamma återstår att se. Nu ska jag ge mig iväg och hämta Victor!

Ett beställningskort till en tjej som fyller år. Hon kallas för Ankan och beställaren önskade sig ett kort på det temat:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar