torsdag 28 maj 2009

Ny blogg 1 juni!

Nu har jag bestämt mig för att min nya blogg ska gå live den 1 juni! Glöm inte att titta in då, för jag tänkte ha en tävling som alla kan delta i och vinna fina priser! Jag tänkte ju för ett tag sedan fira att jag haft 10 000 besökare på min blogg, men medan jag planerade för hur jag skulle fira, så sprang besöksantalet iväg. Hur som helst, alla anledningar att fira är bra anledningar, så jag bestämde mig för att anordna tävlingen ändå, som ett tack till alla som besökt min blogg! Som sagt, håll ögonen öppna! 

Idag har det för övrigt vart en ganska lugn dag. Jag jobbade in det mesta av dagens Att-göra i förmiddags, så resten av dagen har gått åt till att planera helgen med allt vad det innebär; Karlstadresa, födelsedag, konfirmation m m och till att göra kort. Har fått in jätteroliga beställningskort nu, så nu är produktionen i full gång! Jag visar efterhand att de blir levererade. 

Jag har i veckan fått hem ett helt gäng med nya stämplar ifrån Doodle Factory som jag verkligen gillar och självklart passade jag på att inviga dem. Och vad kunde passa bättre än att följa en skiss:

Visst är han för härlig den här katten? Han ser så där totalt uppgiven ut som man kan känna sig ibland. Sorry för den dåliga ordvitsen, men jag kunde inte låta bli...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar