torsdag 14 maj 2009

Snart blir jag en kusin rikare!

Igår fick vi besök av min faster Maria, hennes lilla Victor och farmor. Maria är minst sagt höggravid och ska när som helst föda sitt andra barn. Beräknat datum är på måndag! Jag har nog aldrig sett en gravidare kvinna tror jag! =) Men hon mådde jättebra, trots den underbart stora magen och de var här och åt lite mat. Victor har blivit så himla stor nu, drygt 2 år, och jag tror att han börjar så smått komma ihåg mig för nu gick det att leka lite med honom och han var inte så blyg. Mysigt värre!

Jag gjorde ett bidrag till en färgtävling förra veckan, men glömde att skicka in det i tid... Men men, ett kort är alltid ett kort och med tanke på alla som fyller år i maj så är det bara bra att produktionen är i full gång. Jag har vart riktigt duktig att träna denna veckan och har redan gjort mina fyra pass, så därför tänkte jag unna mig en låång och mysig pysselhelg! Det är ju schlagerfinal också och jag vill hitta på något! Nån som har några tips på vad man kan hitta på då? Vad ska ni göra?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar