fredag 23 oktober 2009

Personliga julklappar

Snart är det november, och jag märker att allt fler och fler börjar tänka på julklappar. Det är flera som har beställt personliga smycken som ska ges bort till systrar, svärmödrar, kompisar, mormor, barn eller sambos i julklapp. Jag själv brukar vara ganska sen med julklappar eftersom jag alltid vill hitta en så bra klapp som möjligt till mottagaren och om jag köper tidigt så riskerar jag ju att hitta något bättre senare... Men i år ska jag försöka att börja tidigare. Har en hel del tankar redan nu. Här följer några av de beställningar som har gått iväg ifrån mig och som säkert kommer att läggas under granen:

En personlig gåva till någon man tycker lite extra om


Ett lod för halsband med tre namn på, i det här fallet på barnbarnen


Man kan även beställa enskilda tags att hänga på en egen kedja


Ett personligt halsband med namnen på mottagarens barn


Det här halsbandet har jag gett mig själv i present. Det är en dog-tag som symboliserar mig själv och som bär mitt namn och mitt personnummer. Ovanpå har jag satt en ring där jag skrivit min hemsideadress. Två identiteter i ett halsband.

2 kommentarer:

  1. Hej! Vad har du för priser på namnsmyckena nu? Läste i ett tidigare inlägg att det var introduktionspris på 99 kr, men gäller det fortfarande?

    SvaraRadera