måndag 3 mars 2008

Att skriva en kommentar

Åh, vad glad jag blir för alla kommentarer! Tyvärr är ni många som av olika skäl mailar mig, istället för att skriva kommentarerna under inläggen. Jag blir ju självklart lika glad för mailen, men det vore kul att få igång lite interaktivitet här på bloggen!
Det är några (läs mamma) som har lite svårt att förstå hur man gör ett inlägg här på bloggen, så jag tänkte göra en liten snabb guidning:

1. När du läst ett inlägg som du vill ge en kommentar på, klicka på "Kommentar" under inlägget.

2. Skriv in ditt namn under rutan "författare" och kommentaren i den stora rutan. Du ser också en tom ruta där man ska fylla i en kod. Detta är ingen hemlig kod, utan du ska helt enkelt skriva in de bokstäver/siffror som du ser på bilden till höger om kod-rutan. Var noga med att skriva stora bokstäver om det är det på bilden.

3. Sedan väljer man att antingen skicka meddelandet direkt, eller att förhandsgranska först för att se hur det ser ut, och sedan skicka. Observera att man måste skicka efter att man har förhandsgranskat för att det ska gå iväg.

Så! Det var väl inte så svårt?! Nu är det fritt fram för er alla att kommentera mina inlägg och varandras inlägg. Det behöver inte vara så mycket, det är bara kul att höra vad ni tycker om mina inlägg och om det är något särskillt ni vill att jag ska skriva mer om. Jag skriver ju mest för min egen skull, men jag vet ju att ni är många som läser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar