måndag 3 mars 2008

Helt tokig i inredning!

Ja, det stämmer! Jag har blivit helt tokig i inredning! 
Jag tror att det började när vi var på möbelmässan för några veckor sedan. Efter det så tittar jag på detaljer överallt: kuddar, färger, mönster, former, strukturer, helheter, tapeter, möbler, känslor, träslag, stilar, trender, ja- Allt! Jag kollar i affärer, på nätet, hemma hos folk, på tv, i tidningar och får inspiration ifrån det mesta.

Robban har självklart lagt märke till denna nyfunna hobbyn och han uppmuntrar den verkligen. Igår sa han om jag lovar att gå igenom hela lägenheten rum för rum och inreda dem efter mitt tycke och smak, så lovar han att betala! Kan det bli bättre?! Jag får bestämmaoch jag får pengar för det! Jag kommer att få ett år på mig att gå igenom hela lägenheten. Det ska väl sägas att vi bor i en hyresrätt, så vi kan inte gå loss riktigt så som jag skule vilja (vilket kanske är lika bra) men man kan ändå göra mycket med färger och former om man planerar bra.
Jag har redan nu börjat att fundera ut småprojekt som jag ska ta tag i direkt. Självklart kommer jag visa upp allt eftersom det händer grejer här hemma. Det ska bli SÅ kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar