måndag 4 januari 2010

Välkommen 2010!

Då är jag äntligen tillbaka och det är ett nytt härligt år! Detta år kommer att innebära en massa kuligheter och utmaningar, det är jag helt övertygad om. Jag ska ju t ex bli fru, bara en sån sak! =)

Julledigheten spenderades till största del i Karlstad och det blev en blandning mellan att åka runt och hälsa på alla nära och kära och att tillåta mig att bara få vara. Ligga i soffan eller i sängen och läsa tidning är mycket underskattat. Tack vare att jag vilat upp mig så har jag nu fått nya krafter och är sugen på att börja jobba och vara kreativ igen. Jag har en hel del kreativa projekt på gång och planer för bloggen och jag hoppas att ni vill hänga med mig och skapa ett kreativt 2010.

Än har jag inte hunnit vara så kreativ i år, så i årets första inlägg får jag visa upp den sista kreativitet jag hade innan julpausen. Här kommer några kort som jag gjorde på beställning innan jul:

Ett förlovningskort i naturfäger


Ett färgstarkt grattiskort


Ett enkelt och stilrent bröllopskort

4 kommentarer:

  1. Hej Lina!!
    Kul att du e tillbaka, god fortsättning på dig!
    Såå fina kort du hann med innan julen stod för knuten!! Ska bli kul att se vad som kommer härnäst!
    Kram linapyssel

    SvaraRadera
  2. Kul att du är tillbaka. Jag tycker att dina kort är grymt fina. Den här gången gillade jag speciellt bröllopskortet!

    SvaraRadera
  3. Hittade precis din blogg och har bara hunnit kika som hastigast, men känner att hit har jag inte kommit för sista gången. Vilka fantastiskt fina kort du gör, så stilrena och vackra. Och så ser jag att du har flera kreativa strängar på din lyra - smycken bl a -låter spännande! Ska bestämt titta lite närmare och har bokmärkt sidan ordentligt. En god fortsättning önskar jag dig!

    SvaraRadera
  4. O vilka underbara kort du har gjort! Det ska bli så spännande att följa din blogg 2010. Kram

    SvaraRadera