lördag 5 mars 2011

Prisutdelning!


Dåså! Vad kul det har vart att få lite interaktivitet med mina läsare! =) Jag har ju kommit på mig själv många gånger med att sitta och gissa vilka ni är och vad ni vill läsa om, men det behöver ju inte vara svårare än att fråga er rakt ut... =) Nu ska jag skriva ut alla era kommentarer, ta en fika med mig själv och planera för hur bloggen ska utformas framöver för att ni ska uppskatta den ännu mer och jag ska fortsätta tycka det är kul att uppdatera den. Spännande!

Lagom till helgen blir det prisutdelning också. Jag vill verkligen tacka alla som har vart med och tävlat! Det har vart jätteroligt att läsa era kommentarer och det har gett mig mycket. Jag har nu skrivit upp alla namn i alla tävlingar och lagt i fem olika skålar och jag kommer att dra lotterna nu i realtid, medan jag tillkännager vinnarna. Det är lite spännande måste jag erkänna... =)


Vinnare i Deltävling 1 och av ringen Ab Imo Pectore är:



Skywalker!



Vinnare i Deltävling 2 och av vinglasmarkörerna är:



Katta!




Vinnare i Deltävling 3 och av Änglaklockan är:





Hanne!



Vinnare i Deltävling 4 och av ringen Aldrig Ensam är:



Whynja!



Vinnare i Deltävling 5 och av armbandet är:



AnnaSmid!




Nu är det dags för finaldragningen, som är en bonus till er som har vart med i 3 tävlingar eller mer! Det finns 10 lappar i skålen och vinnare vinner inte mindre än 3 priser: 



Namnhalsband med valfri text

Silverring "Nu & För alltid"
Ett paket vinglasmarkörer






Och vinnaren av finalpriset är:





Trumvirvel...





Memmel!



Ett stort grattis till alla vinnare! 
Om du är en vinnare skickar du ett mail till lina@linanygren.se med din adress, så kommer vinsten på posten under nästa vecka. (Hanne, AnnaSmid och Memmel skriver även vilken text ni vill ha på smycket.)

4 kommentarer:

  1. Åh, vad kul att jag vann!
    Ska ta mig en liten funderare på vad jag vill ha för text och återkommer under veckan.

    SvaraRadera
  2. Jag vann också, hurra! Och vad glad jag blir när jag vann just den ringen, den är min favorit! Tack tack tack!

    SvaraRadera
  3. Åh va kul! Har funderat på att knåpa ihop egna vinglasmarkörer.. Men nu behöver jag inte det! Wiho! Tusen tack! =)

    SvaraRadera
  4. Tack, ännu en gång! Super duper fin änglaklocka. Hoppas det är tecken på framtida barn. Tack!

    SvaraRadera