fredag 2 maj 2008

En riktigt Max-vinst!

Nu ska jag berätta om nåt kul som har hänt! Tidigare så har jag ägnat åtskilliga timmar av mitt liv till att delta i olika tävlingar av alla dess slag på nätet. Det kan till exempel handla om att spela spel, hitta på slogans, skriva motiveringar, fota speciella saker, skriva berättelser, ja det kan vara vad som helst egentligen. Det har roligt nog gått ganska bra också och jag har vunnit en uppsjö med roliga och knasiga saker. Man lär sig tillslut vad företaget som anordnar tävlingen är ute efter. Det var längesen jag deltog i någonting nu, det finns helt enkelt inte tid för det nu, men jag önskar ibland att det fanns för det är kul!

Detta inlägg handlar dock inte om mig utan om min kära sambo. Alla som vet lite om Robban vet att han är helt tokig i hamburgerkedjan Max. En bättre ambassadör för finns nog inte att få tag på. Sista dagen på vår 2-veckorsresa till Egypten för ett par år sedan frågade jag om han längtade hem och vad han i så fall längtade mest efter. Han svarade att han längtade hem, men inte efter sina vänner, familj, att se på tv eller så. Nejdå, han längtade mest efter ett Skrovmål!

Hur som helst. För ett par månader sedan pratade vi om det här med tävlingar och jag sa att han borde testa. Just då hade, passande nog, Max en tävling där man efterlyste de bästa Max-minnena. Vinnaren skulle få 10 000 kr i presentcheckar på Max. Robban satte så klart igång med att författa ett mycket kärt minne och idag kom posten med ett andra pris i tävlingen- 5000 kr i presentcheckar på Max! Snacka om att ge det till rätt kille. Gud va vi skrattade! Gå gärna in och läs Robbans bidrag på Max.se (jag tycker förresten att hans bidrag var mycket bättre än det som vann...).

Blog Image
En överlycklig Robban som just fått sina presentcheckar på Max, värde 5000 kr. Bra jobbat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar