lördag 13 december 2008

Ensam Lucia

Blog Image

Idag har det varit en ganska ensam Lucia. Robban har åkt upp till Boden och ska vara där ändå fram till onsdag. Det kommer bli tomt här hemma. Jag är ju inte van vid att vara själv och tycker att det är riktigt tråkigt att vara själv, men jag får väl se det positiva i det och se det som mer tid för pyssel och träning för mig. Men det räcker med ett par timmar för att jag ska börja längta...

Annars har det vart en lugn dag idag. Har gått runt och skrotat lite här hemma för mig själv; surfat, pysslat, städat, gjort julkort, kollat i böcker och lite annat. Inte så mycket att skriva om för min del alltså, så därför vill jag passa på att skicka en hälsning till min kära syster som klarade sin uppkörning denna veckan! Hurra! Självklart fick även hon ett kort med texten "Äntligen!" eftersom jag vet att det var mycket efterlängtat! Jag är mycket stolt över dig Elin! Puss och kram till dig!

Blog Image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar