söndag 14 december 2008

Vaddå julkort?

I veckan har jag gjort i ordning, packat och skickat alla mina beställningar på julkort. Jag har dessutom levererat 60 stycken Tackkort till bröllopsserien som jag fick i uppdrag att göra i sommar. Det har med andra ord vart tomteverkstad på hög nivå här hemma! Här är en packe kort, redo att nå sin mottagare:
Blog Image

Blog Image

Det roliga är att när jag la mig i sängen igår så kom jag på att vi själva kanske också ska skicka några julkort! Snacka om att vara så inne i det man gör att man glömmer bort sig själv! Lite smått panik fick jag också när jag avslutat den lååånga listan på folk som jag ville skicka kort till igår. Jag insåg att det skulle bli smått omöjligt att göra personliga kort till alla. Men jag ville inte massproducera heller eftersom jag vill att mottagaren ska få - just ett personligt kort. Men inget ont som inte har något gott med sig, jag upptäckte ett nytt underbart format - 10 x 15 cm! Det går fort att göra och det är ändå såpass stort att man kan göra det personligt.
Här kommer några av de kort som blev producerade och postade idag:


Blog Image

Blog Image

Blog Image

Blog Image

Blog Image
Om du bor i Göteborgsområdet och gillar rock, så tycker jag absolut att du ska bege dig tillDiamond Dogs och se G-the Band som spelar live där 22.30 ikväll! Grymt svängigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar