tisdag 10 mars 2009

I made it!

 Heelt sjukt! Vad extremt glad jag är! I det här inlägget skrev jag om att jag deltog i Kristina Werners färgutmaning denna veckan. Det var tydligen någon form av rekord i antal bidrag just denna gången, hela 282 stycken! Det Kristina gör varje vecka är att hon tittar på alla bidrag och väljer ut sina 10 favoriter som hon sedan presenterar i en "Round up" så får de lite extra cred och publicitet just den veckan. Efter lite väl många positiva kommentarer på engelska under mitt inlägg så började jag ana något, men inte kunde mitt kort bli valt av alla OTROLIGT duktiga kortmakare från olika delar av världen? Jag kände pulsen öka lite och klickade mig fram till rätt sida... och.... JAAAAAA!!!! *skuttar runt med armarna i vädret* Tror ni inte att mitt kort har blivit utvalt! Titta! Heeelt sjukt glad är jag nu och kan inte sluta le! Det är den första utmärkelsen/vinsten/uppmärksamheten jag fått som kortmakare, och så kommer den ifrån USA till råga på allt. Nu ska jag vara glad resten av dagen och ge mig lite cred för en gångs skull!

Avslutningsvis kan jag visa upp ett födelsedagskort med min favorituggla:

Lisa: Självklart kan jag berätta mer om min diet. Jag ska väga mig i morgon, så då kan vi se hur resultatet blivit efter en vecka också... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar