måndag 23 mars 2009

Mer påskinspiration!

Igår hade vi en underbar pysselverkstad här hemma! Oj, vad alla tillverkade grejer och utvecklingen går så himla snabbt! Alla är i princip nybörjare på papperspyssel men ändå är de så himla duktiga. Jag kommer att följa deras utveckling med kameran så man tydligt kan se vad som händer.

Idag har jag också faktiskt hunnit pyssla lite. Jag har skapat några kort som jag fått beställning på och som jag visar senare i veckan och jag har även gjort några påskkort. Det är väl inte så vanligt att man skickar påskkort här i Sverige, men jag tycker att alla högtider är goda anledningar nog att skicka lite omtanke till nära och kära. Jag hittade massor med idéer på HeroArts inspirationsblogg och det var speciellt ett kort som jag blev kär i och som jag var tvungen att göra ett eget ex av. Så här blev det:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar