tisdag 15 september 2009

Egen beställningsbok



Just det! Jag glömde ju att tala om att till och med jag pysslade på pysselverkstan i söndags! Det är faktiskt första gången jag har gjort det. Jag tycker att det är så kul att hjälpa till och titta på när andra pysslar att jag inte riktigt har kommit igång med något eget projekt tidigare. Men nu så! En egen liten beställningsbok gjorde jag med min BiA:

Det fina pappret kommer ifrån SEI och jag har klätt in en tunn kartong som jag använt till fram och baksida.


Jag satte även fast ett silverpapper i mitten av boken som fungerar som en uppdelare. Framför den skriver jag upp alla aktuella kortbeställningar som jag får, och bakom den alla smyckesbeställningar. Perfekt nu när har ett gäng att hålla ordning på! 

1 kommentar:

  1. Snyyyyyyyygg bok!!! Riktigt läcker måste jag säga =)

    Jag lovar att maila dig bilder på min gästbok, just nu har jag inte bilderna tillgängliga men ska försöka skicka dem nångång nästa vecka.
    Hoppas det är ok =)

    Stor kram Petra

    SvaraRadera