måndag 7 september 2009

En dag på jobbet...

En underbar start på veckan! 
Vi har tagit in en ny delägare i bolaget och idag hade vi vår första riktiga konferens för att teama ihop oss, sätta upp målsättningar och strategier och göra upp vilka spelregler vi vill ha framöver. Det var otroligt lärorikt och spännande och när dagen var slut hade jag en riktigt skön känsla i magen som skrek till mig att det här kommer att bli bra! Underbart! 

Som om inte det var nog så konfererade vi på Yasuragi Hasseludden i Nacka. Jag hade aldrig vart där förut, men vågar nog säga att det är en av mest inspirerande miljöer jag har vart i! Underbar mat och en fantastisk inredning och när dagen var slut så överraskade vår kollega oss med att ha fixat eftermiddagen i det japanska badet där vi kunde slappna av och ta det lugnt. Helt perfekt! Vi badade, bastade, simmade ut i de varma källorna, åt frukt och jag somnade till och med i avslappningsstolarna... 
Så här kan det alltså se ut en dag på jobbet när man är egen företagare:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar