måndag 28 september 2009

Personlig nyckelring

Den här helgen spenderade vi i Karlstad. Trots att det inte är jättemycket på schemat när man åker dit så blir det ändå mycket man vill hinna med och dagarna går lite för fort. Vi var bland annat på dopet för min lilla kusin Julia och det blev även mycket bröllopssnack. Vi återvände nämligen en andra gång till stället där vårt bröllop ska äga rum i sommar och den här gången var även mamma och styvfar med. Det kändes kul att få dela våra planer och tankar med andra och nu börjar det kännas mer på riktigt. Inte nog med det, så fick vi ett bröllopsbidrag (wohoo!) och jag fick två tärnor som blev överlyckliga för att jag frågade dem (wohoo igen!)! Så, nu börjar det hända grejer... 

Beställningarna på smycken och kort fortsätter att komma in och ingen är gladare än jag för det! Jag passade även på att låna mammas garage när jag var hemma för att silversmida lite. Jag hade några idéer som jag faktiskt blev riktigt nöjd med! Visar upp dem inom kort. 
En beställning jag fick var på en rund ring med ett personligt budskap på att sätta på nyckelringen. Tjejen som beställde det skulle ge det till sin sambo som då alltid kommer att ha med sig orden och samtidigt få en personlig nyckelring. Himla smart idé och presenttips, tyckte jag!

En annan beställning jag fick var av en tjej som ville ha ett personligt koppel till sin hund, så det här hjärtat ska hon fästa på kopplet:

3 kommentarer:

  1. Hej Lina!
    Tack för din gulliga kommentar på min blog....den e alldeles nystartad och det värmer när andra kreativa gillar det man gör. Jag kommer ordna scrapträff 8 Nov i Nol utanför GBG. Du är hjärtligt välkommen...tag gärna med dina vänner! All info finns på www.linapyssel.blogspot.com
    Må så gott
    MVH linapyssel

    SvaraRadera
  2. hejsan...undrar vad ett hjärta kostar med ordet gudmor?

    mvh ingela

    SvaraRadera
  3. Hejsan :) .. såg att de va längesen du skrev och kansek inte ser det här :) .. men kan man beställa sånna smycken från dej än ? kram

    SvaraRadera