lördag 13 juni 2009

Mycket skratt och några tårar

Det har vart en heelt underbar vecka här i Karlstad. Det har gått i ett men nu när det börjar lugna ner sig så är det så skönt att sitta och redigera foton från veckan så att man på så vis får uppleva allt igen. Det har vart både bal och student för min lillasyster Elin, igår fick jag träffa vänner som jag inte sett på länge och i kväll ska vi på fest med våra underbara vänner. Det är så skönt att komma hit ibland och få lite distans till allt där hemma. Man vilar ju alltid upp sig så mycket eftersom det mesta är serverat när man kommer hit, maten är klar, sängen är bäddad, man får låna bilden för att åka ut och göra ärenden och just går Robban och klipper gräset här utanför. Det är inte utan att man blir lite bortskämd...

Tänkte jag skulle visa lite känslor ifrån studenten, och fast det var 8(!) år sedan som man själv var där så kändes det som igår när man fick uppleva det igen. Mycket känslor blev det...

Först sprutade glädjetårarna när hon sprang ut och hon fick nog alla sl
äktingar och vänner att fälla en tår eller två...

Men snabbt byttes tårarna mot stora glädjetjut

Självklart hade hon även en privatchaufför i en cab som kom och hämtade henne efter flakturen

Sudentkortet som jag gjorde till henne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar