torsdag 12 november 2009

På tv-inspelning

Återigen ett inlägg utan något kreativt att visa upp. Den här veckan har det hänt något varje kväll så det har inte blivit något pysslat alls faktiskt. Men det har vart himla roliga grejer som jag vart med om och på något vis har jag hittat inspiration och blivit inspirerad ändå. I kväll var vi på tv- inspelning inför morgondagens Skavlan. Det var superkul och jag förundras varje gång jag ser på programmet vilka sköna intervjuer han får till och vilken förmåga han har att få gästerna att känna sig trygga och öppna sig. Himla skönt med en frisk fläkt som bryter av den traditionella intervjutekniken tycker jag. Gäster var bl a Carola och Henke Larsson och kika i morgon klockan 21.00 på programmet, för det blev riktigt bra!


Och just det, om ni vill titta efter mig: Leta efter en kille som tittar med bakåt än framåt. Det är Robban som var mer intresserad av optiken hos fotograferna på pressavdelningen som satt bakom oss än på själva showen. Jag sitter bredvid honom... =)

1 kommentar:

  1. Hej!
    Missade ditt uppträdande i går!!!
    Vet du jag kom på att jag känner en superduktig make up tjej i stockholm....tänkte på när det stundar bröllop!!
    Du kanske är jätte duktig själv eller har någon redan....med det kom bara en tanke i mitt huvud!! Hör av dig om du vill ringa henne!
    Ha en mysig lördag
    Kram Linapyssel
    http://linapyssel.blogspot.com

    SvaraRadera