söndag 30 november 2008

1/12 - Sista dagen för julkortsbeställning

Nu hänger julstjärnan i fönstret och årets första glögg är uppdrucken! Vi har dessutom haft besök av Robbans mamma med man ifrån Boden under helgen så det har vart full fart här. Igår blev det en julshoppingrunda på stan och jag hittade en stor och jättefin julstjärna påVillage och röda, härliga juldukar på Hemtex.

Jag är glad idag för nu är det dags! Min julkortsproduktion sätter nämligen igång i morgon. Flera beställningar har redan kommit in och därför vill jag påminna om att Sista datum för att beställa handgjorda julkort av mig är i morgon 23.59. Julkorten kostar 30 kr/st eller 25 kr/st om du köper 10 stycken eller fler. Självklart ingår kuvert och du får dem i god tid innan den 16 december då det är sista dagen att posta kort med julfrimärke. Julkorten som du kan beställa hittar du här och du beställer genom att skicka mig ett mail med din beställning.

Tillsist vill jag visa upp ännu en tändsticksask som jag har gjort. Allt går ju i jultema nu och därför kände jag att jag vill göra något annat. Jag tittade mitt mitt eget bord med ljus och märkte att det inte fanns någon ask. Därför gjorde jag en stilren ask i turkost som lätt smälter in i vårt vardagsrum. Det känns nästan som om den är en del av inredningen.

Blog Image

Blog Image

En handgjord och personlig tändsticksask är en perfekt gå-bort-present eller som en liten julklapp till någon man bryr sig om. Självklart kan du även beställa tändsticksaskar av mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar