lördag 1 november 2008

Champagne och familjeråd

Ytterligare en underbar fredagskväll har passerat! God mat, tänd brasa, min älskling, champagne och ett familjeråd. Jo, ni hörde rätt! Vi hade ett litet bokat familjeråd här hemma för att prata om vår gemensamma framtid, hur vi vill att den ska se ut och det blev mycket mysigt prat om oss och vad som händer när vi såsmåningom väljer att bli fler... Ett familjeråd med sin partner är något jag rekommenderar varmt!

Lördagen har vi och vår underbara vän Fredric spenderat i solen på Söder där vi inredningsspanade. Vi har insupit vinterns trender, ätit lyxpizza och jag fyndade underbart fina soffkuddar på Bolia. En helt perfekt lördag med andra ord. När vi kom hem lbev det en tupplur i soffan innan lördagskvällen började. För min del blir den lugn och går i pysslets tecken.

Jag har hunnit med att pyssla lite under veckan. Det här kortet gjordes till några av våra vänner som precis blivit Stockholmare (jag hoppas att det kommer fram den här gången...)!

Blog Image
Det här pappret ifrån Heldi Grace design är så underbart att jag lät det ta fokus helt. Hela pappret skimrar och bokstäverna är utstansade i Bazill-Bling för att matcha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar