fredag 21 november 2008

Beställningskort levererade

Idag har jag vart sjuk... I ett par dagar har jag haft riktigt ont i halsen och idag känns det ännu värre. Jag har inte feber eller är förkyld eller så där men jag har huvudvärk och det bränner i halsen. Efter vila under dagen känner jag mig dock lite bättre, så jag får hoppas att jag kan vila bort det under helgen.

Trots mitt halsont är jag en lycklig tjej. Efter en underbar kväll igår med middag och barhäng med underbara vänner så kan man inte vara annat. Goda vänner och god mat slår det mesta här i livet!
På tal om lycklig: Kolla här vad pysselbutiken Kortmakaren visar i sin blogg i dag! Det är riktigt kul att få se sina alster publicerade på andra sidor!

Jag passade också på att ge min vän två kort som hon beställt. Det första var till ett kompispar som gift sig i hemlighet och det andra till en nyfödd kille. Hoppas att de uppskattar korten! Det första glömde jag att fota, typiskt mig... (ska kolla om jag kan få ta en bild imorgon när jag ska hälsa på) men det andra visar jag upp här.

Blog Image
Stämpeln kommer ifrån Whipper Snapper och är färglagd med ProMarkers. Texten är utstansad med BossKut alfabetet Cameron. Skummet och vattnet på stämpeln är lackade med 3D-lack för att få känslan av riktigt vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar