tisdag 11 november 2008

Födelsedagsbarnen radar upp sig

Ytterligare en av mina allra underbaraste vänner fyllde år igår! Hej och hå vad de radar upp sig i november. Jag hoppas att han har fått sitt kort nu. Jag och helg-brevbäraren är inte riktigt kompisar, har jag märkt. Kort som postas på lördagar kommer ibland fram på måndagar och ibland på tisdagar...

Jag och födelsedagsbarnet har många gemensamma intressen, varav ett är inredning. Just nu är han inne i tankar om att förnya i sitt hem och då jag vet att han just nu gillar organiska färger och naturkänsla så tänkte jag att det skulle bli temat på hans kort. Självklart var jag även tvungen att skicka med en definition i guld på ordet "Glädje", då jag är så glad att vi är vänner!

Håll tummarna för att han gillar det! Och grattis än en gång!

Blog Image

Blog Image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar