måndag 24 november 2008

Hjälp mig!

Nu ni mina kära bloggläsare behöver jag er hjälp!
Det är nämligen så här att jag läser just nu en kurs - Vetenskaplig metod- på Karlstads Universitet och för att klara den kursen så ska vi genomföra en enkät inom valfritt område. Jag har utformat en enkät utifrån denna bloggen i syfte till att göra den bättre.

Det är 13 frågor, tar max 10 minuter att svara på och självklart är du helt anonym. Snälla snälla, vill du ta ägna några minuter av din tid att fylla i enkäten så är jag så tacksam!Oavsett om du är här för första gången eller om du vart här tidigare så är dina synpunkter viktiga.

Klicka här för att komma till enkäten

Tack alla som deltagit i pilotstudien av enkäten! Det blev en del ändringar efter era kommentarer, förhoppningsvis till det bättre. Statistiken är nollad nu så ni får också gärna svara igen.

Tack alla hjälpsamma människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar