torsdag 27 november 2008

Växla upp

Så där jag, nu kan jag äntligen sätta mig en stund...
Idag har det gått i ett och äntligen känner jag mig bättre. Det känns verkligen som om jag har lagt i nästa växel idag. Mycket jobb - roligt jobb - plus att vi fick låna en bil idag. Gud, vad skönt det är att låna bil någongång ibland! Resultatet blev att vi kastade oss i väg och gjorde den största storhandlingen vi någonsin gjort. Julmat, skinka, bakgrejer och basvaror inhandlades och nu kan vi knappt stänga kylen, frysen och skafferiet. Men trots att det blir mycket pengar på en gång så finns det ingen bättre känsla än när man packat upp allt och står och tittar in i en fylld kyl. Då mår jag bra!

Jag pysslade lite igår, men är inte riktigt klar än, så jag får uppdatera med det imorgon. Nu ska jag vila i några minuter innan det är sovdags. Och ta en kopp the...

Blog Image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar