tisdag 20 januari 2009

Gråa guldklimpar

Nu när jag har fått upp ögonen för nya färger så är det väldigt kul att gå på stan och kolla inredning. Speciellt kul tycker jag att det är att spendera tid i min nya favoritaffär Bruka Design. De har så otroligt mycket fina saker, både i jordnära och sprakande färger, och jag älskar hur de jobbar med annorlunda material som betong. Hade jag haft mer pengar hade jag kommit därifrån med mycket mer, men jag vill ändå tipsa om deras gråa kökserie som ni som gillar att duka snygg absolut inte får missa.




Den här underbara löparen fick självklart följa med mig hem (tack mamma för tipset!). Duken är så där härligt tjock, robust och jag älskar deras ruffa struktur.




Även matachande tabletter fick också byta ägare. Även de i samma underbara kvalitet.

(Av någon anledning känner jag att Bruka-produkter framkallar lite av Ernst Kirsteiger i mig... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar