lördag 17 januari 2009

Vintage cars

Jag känner mig så himla pigg och glad nuförtiden! Det beror säkert på flera anledningar men det är så skönt att vara pigg från morgon till kväll oavsett om jag tränar och jobbar förfullt eller bara tar det lugnt. En del beror säkert på järntabletterna som jag fick när jag lämnade blod förra veckan. Jag har hört att tillskott av järn och magnesium gör att man blir piggare.

Idag har jag haft en härlig dag alldeles själv på Söder där jag har shoppat inredningsdetaljer. Nytt år, nya färger och nya trender! Bildbevis kommer imorgon, för nu ska vi iväg på 30-års fest!! Wohooo!

Jag kan ju faktiskt avsluta med att visa upp ett beställningskort som jag gjorde till en man som gillar gamla bilar. Det var klurigt till att börja med men det kändes tillslut som om jag fick in en liten 50-tals känsla i det. JDe fina stämplarna kommer ifrån Scraplyckan! Jag hoppas att mottagaren blir nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar