söndag 25 januari 2009

Sjuklingar...

Host. Snörvel. Nys. Snark.

Det är väl typ så det har låtit hemma hos oss de senaste dagarna. Denna veckan blev inte alls som jag tänkt mig. Det som började som en lätt förrkyldning i Karlstad blev bara ännu värre när jag kom hem. Jag däckade ihop totalt i fredags och till råga på allt blev Robban sjuk också. Men jag hade ont i halsen och var väldigt mat och extremt förkyld och Robban hade väldigt hög feber och ont i huvudet.

Det är inte förrän idag som jag känner mig något lite piggare. Robban har fortfarande feber och sover mest hela dagarna. Det är tur att ingen av oss brukar vara sjuk speciellt ofta, för det här är inte kul alls. Vi skulle dessutom på middag med våra vänner i fredags men det fanns inte en chans att vi orkade det. Jag hoppas att vi snart för möjlighet att ses igen.

Jag som har vart väldigt kreativ på sistone har en massa idéer i huvudet som var tänkt att bli verklighet under helgen, men de får vänta lite. Däremot kan jag visa upp ett betällningskort som jag gjorde innan jul till en liten tille som fyllde 1 år.

De små figurerna är dekorerade med 3D- lim för att få lite effekt på dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar