söndag 21 mars 2010

Dop i helgen

Igår var det dop för otroligt söta Hilding-Göte-Efraim. Otroligt söta namn på en otroligt söt kille. Hilding skötte sig exemplariskt i kyrkan och det verkade som om han inte gjort något annat än att träna för detta tillfälle.

Självklart fick lilla Hilding en present och ett kort och så här blev resultatet:

Fåret är ett jättesött sångkort med texten "Mary had a little lamb" från October Afternoon som jag tyckte passade bra till Hilding

Som doppresent fick han ett namnsmycke helt i äkta silver. På smycket sitter också en liten blå Swarowski-kristall


Jag fick också äran att designa gästboken till dopet. Önskemålen var en stilren bok i limegrönt och brunt. Den söta nallen kommer ifrån Eat Cake Graphics.


Jag fick även en beställning på dopkort till Hilding ifrån hans mormor. Även det skulle gå i grönt och brunt.

5 kommentarer:

  1. Gud vilka fina HILDING saker du gjort Lina. Alla är super söta!!
    Hoppas allt är väl med dig!
    Gillar er bröllops inbjudan stilren och snygg!

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen superfina saker!! Tack så mycket för dem och jättekul att du kunde komma på dopet!

    kramar från Hildings mamma

    SvaraRadera
  3. Underbara saker!! Det översta kortet är så fint så man kan inte sluta titta på det...

    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  4. Hej Lina! Pysslandet har tyvärr legat lite på is för min del den senaste tiden. Skolan tar just nu upp all min tid men nu i April börjar en riktig fördelsedagsperiod och då har jag lovat mig själv att jag ska få komma igång igen :) Vi ses i Påsk!

    SvaraRadera
  5. HEJ LINA....JAG HAR MAILAT TILL DIG OM ETT SMYCKE, UNDRAR OM DU HAR FÅTT MAILET....

    MVH INGELA

    SvaraRadera