fredag 5 mars 2010

Paketen är levererade

Då har det sista paketet med inbjudningar till mina kära brudpar levererats och det verkar som om alla par har blivit väldigt nöjda med sina! Förutom vårt egna bröllop har jag tre andra brudpar som jag designar bröllopsserier till i år nu har steg 1, inbjudningarna, blivit klara till alla par. Jag kommer att visa upp dem här så snart jag får tillåtelse av mina brudar, men jag antar att de vill skicka ut dem i lugn och ro först. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, det är så otroligt kul att få vara en del av andras bröllop och bidra till att göra deras dag så perfekt som man vill ha den. Nu har det ju dessutom vart en hel del planerande med vårt egna, så jag har inte haft så mycket tid att satsa på det här, men jag känner att detta är en del av min hobby som jag verkligen vill utveckla!

Mitt i allt arbete med "mina" andra bröllop så har arbetet och planeringen med vårt egna gått framåt. Saker börjar nu mer och mer falla på plats och jag kan nog tänka mig att våra nära och kära kanske kan hitta något annorlunda i brevlådan i dag...

Det senaste paketet med inbjudningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar